Schoolkamp zeilen

Met de klas een dag of enkele dagen zeilen, surfen of varen op een groter schip.

Zeilkamp, super!

Een onvergetelijk schoolkamp

Naast de fun op het water zijn er ook volop mogelijkheden voor activiteiten op het land en in de prachtige accommodaties van de zeilscholen die gelegen zijn op de mooiste plekjes aan het water.

Uiteraard worden er ook avondprogramma's georganiseerd. Dit kan variëren van een mooi kampvuur tot een gezellige disco.

Natuurlijk wordt alles in goed overleg met de school/scholen georganiseerd en is er altijd sprake van maatwerk. Kortom wilt u lekker actief met uw leerlingen op pad neem ze dan mee op een zeil- of schoolkamp en geef ze een unieke ervaring mee die ze hun hele leven zal bijblijven!

"We hebben een leuke tijd gehad met onze leerlingen. In sociaal opzicht zijn stappen gezet. Kinderen zijn actief, leren van elkaar en dat zorgt voor een goede sfeer."

Paula, gymlerares

Vele takken van watersport

Tijdens het zeilkamp proberen wij zoveel mogelijk takken van watersport aan te bieden. Voorbeelden zijn:

• Zeilen in Polyvalken
  • Waterskiën
  • Windsurfen
  • Kanoën
  • Vlotten bouwen
  • Zwaardboot varen
  • Sloeproeien
  • Kite surfen
  • Zeilen op een skûtsje

Ook schoolzeilen?

Wil je ook met je klas op zeilkamp? Wij hebben de beste CWO-erkende HISWA zeilscholen van Nederland voor je een rij gezet. Maak snel een afspraak voor vrijblijvende informatie!