Bedrijfsuitje zeilen

Steeds meer bedrijven gaan met elkaar het water op!

Unieke ervaring

Een leuk uitje of personeelsfeest

De wind in de haren en de zon op het gezicht, genieten! Bedrijven kiezen tegenwoordig voor een actief bedrijfsuitje, brainstormssessies of teambuildingactiviteit bij een kwalitatieve HISWA zeilschool.

Op het water bekijk je zaken letterlijk van de andere kant en alles wordt tot in de puntjes verzorgd. Voor een bedrijfsuitje is maatwerk het sleutelwoord maar één ding is zeker, op het water zie je alleen lachende gezichten!

Er zijn vele mogelijkheden met allen een unieke ervaring. Alle HISWA Zeilscholen verzorgen professionele bedrijfsuitjes waarbij maatwerk centraal staat. Juist details bepalen het succes. Laat u vrijblijven informeren door een zeilschool naar keuze waarbij wij garant zullen staan voor:

• Het modernste zeilmateriaal
  • Kwalititatief interessante programma's
  • Oog voor detail
  • Veiligheid
  • Lekker eten en drinken
  • De mooiste locaties
  • Ontspanning en plezier
  • Zorgvuldige afstemming

Professionele bedrijfsuitjes op het water!

"Wij hebben een hele leuke dag gehad. Gezellig met het hele team het water op, voor velen de eerste kennismaking met zeilen. De dag werd afgesloten met een heerlijke barbecue. Voor herhaling vatbaar."

Kees Jansen Directeur internationale groothandel