Leren catamaran zeilen of windsurfen

Snel over het water scheren

Catamaran zeilen, kiten of windsurfen

Wil je snel over het water scheren? Kies er dan voor om te varen in een catamaran, op een surfplank of kite.

De hoogste snelheiden op het water behaal je op een surfplank, kite of een catamaran. Hierbij komt een flinke dosis sportiviteit goed van pas. Sommige zeilscholen hebben catamarans, surfplanken en kites voor kinderen en volwassenen. Wil je het zo snel mogelijk onder de knie krijgen dan kun je ook privéles volgen.

"Ik wist echt niet dat je zo snel kon varen op een surfplank. Ik heb enorm veel bijgeleerd en zie al uit naar volgend jaar."

Cynthia, 14 jaar

Hydroptere - world sailing record - 51 knots

L Hydroptere blasts all sailing records out of existence with a 51 knot average speed over 500m in 28 knots of breeze. More on http://www.adriaan.com
Vind een vaarschool

Ook leren zeilen?

Wil je ook leren catamaran zeilen, windsurfen of kitesurfen? Meld je dan nu aan voor het komende seizoen! Wij hebben de beste zeilscholen voor je geselecteerd!