Schoolzeilen als gymles

Zeilen is niet alleen gezond, maar ook heel erg leuk.

Voor een dagdeel of meerdere dagen?

Ook voor scholen zijn er tal van mogelijkheden. Vervangen jullie de gymles een keer voor een uurtje zeilen of wordt het een gezellig schoolkamp?

Bij de meeste zeilscholen is het mogelijk om voor gymles een dagdeel of meerdere dagen achter elkaar zeilles te krijgen. Soms met subsidie.

Met leerlingen het water op blijft een leuke activiteit. Ze zijn lekker actief en een beetje nat worden hoort erbij en vergroot de pret. In het kader van sportoriëntatie is het vaak zelfs mogelijk om hiervoor subsidie aan te vragen. Maak er gebruik van of informeer bij de door u geselecteerde zeilschool in de buurt. Er zijn verschillende soorten lesvormen / boottypen:

• Kielbootzeilen
  • Surfen
  • Pico zeilen
  • Kanovaren
  • Suppen

Zeilschool de Vuntus

Een kleine impressie van zeilschool de Vuntus. Stanby Media Productions - info@stanby.nl

"We hebben een leuke tijd gehad met onze leerlingen. In sociaal opzicht zijn stappen gezet. Kinderen zijn actief, leren van elkaar en dat zorgt voor een goede sfeer."

Paula, gymlerares

Ook schoolzeilen als gymles

Wil je ook met je klas op zeilkamp? Wij hebben de beste CWO-erkende HISWA zeilscholen van Nederland voor je een rij gezet. Maak snel een afspraak voor vrijblijvende informatie!