Kinderfeestje zeilen

Wat is mooier om blije kinderen op het water te zien? HISWA zeilscholen organiseren unieke kinderfeestjes voor alle leeftijden.

Feest op het water

Bij de meeste zeilscholen is het mogelijk om voor gymles een dagdeel of meerdere dagen achter elkaar zeilles te krijgen. Soms met subsidie.

We ontvangen graag kinderen voor een leuk verjaardagsfeest of gewoon een spannende dag.

Wil je een sportieve en spannende dag op het water beleven kies dan voor een feest bij een zeilschool. Ook gecombineerde verjaardagsfeestjes zien we steeds vaker. Je hebt veel keuze mogelijkheden maar je moet natuurlijk niet bang zijn voor een beetje nattigheid. De kids genieten super en na een dag op het water kun je afsluiten met een leuke barbeque of een gezellig feest. Veel kinderen zien we dan later ook terug voor een zeilweek. Met je verjaardag kun je dus bekijken of je zeilen of surfen echt leuk vindt!

Kies voor een unieke dag

"We hebben een tof verjaardagsfeest gehad. Voor het eerst gezeild en zelfs 's avonds disco! De andere kinderen op school waren best een beetje jaloers."

Mart en Stef, 11 jaar